Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Αδύναμα και λεπτά νύχια...

Δυστυχώς είμαι από αυτές τις γυναίκες που δεν μπορούν να έχουν ποτέ μακρυά
όμορφα νύχια..Τα νύχια μου σπάνε εύκολα και είναι πολύ λεπτά..ανακάλυψα λοιπόν κάτι που τον τελευταίο καιρό με έχει βοηθήσει αρκετά να κρατάω τα νύχια μου υγιή και μακρυά..

Κάθε βράδυ βάζω μια ποσότητα κεραλοιφής πάνω σε κάθε νύχι!!..Μου το έλεγε η μητέρα μου και δεν την πίστευα ότι όντως λειτουργεί!!Την κεραλοιφή μπορείτε μόνοι σας να τη παρασκευάσετε ή να να την αγοράσετε..Είναι αρκετά οικονομική και πολύ πολύ ενυδατική για διάφορες χρήσεις..

Σιγά σιγά τα νύχια μου έγιναν πιο δυνατά και πιο υγιεί και πιο σκληρά..Βέβαια θέλει συστηματική χρήση και μετά από 2 εβδομάδες θα έχετε αποτέλεσμα..


Θα χαρώ να διαβάσω τις απόψεις σας στα σχόλια..


be  creative...

Σόφη..


2 σχόλια:

  1. Κι εμένα σπάζουν, αν και δεν είναι πολύ λεπτά... τα ταλαιπωρώ πολύ με τις κατασκευές, βλέπεις. Θα το δοκιμάσω κάποια στιγμή. Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή